3 Temmuz 2013 Çarşamba

Minecrafta Ram Vermek

Adım-1 Bilgisayar'a sağ tıklayıp Özellikler diyin.

[Resim: ders1.jpg]

Adım-2 Gelişmiş sekmesinden Ortam Değişkenleri diyin.

[Resim: ders2.jpg]

Adım-3 Yukarı bölgedeki Yeni butonuna basın.

[Resim: ders3.jpg]

Adım-4 Değişken Adına _JAVA_OPTIONS Değişken Değerine ise -Xmx(ram miktarı)m -Xms(ram miktarı)m yazın.Örnek olarak -Xmx1498m -Xms1498m yazın.Ne kadar ramınız varsa.

[Resim: fers4.jpg]

Adım-5 Örnek bir ram miktarı.

[Resim: ders5.jpg]

Adım-6 Tamam butonuna basarak işlemi tamamlıyoruz.

[Resim: ders6.jpg]

Ram vererek oyunda kasam problemlerini kaldırıyoruz.Ve daha hızlı oynamamızı sağlıyoruz.Ram vermek bilgisayara zarar vermez bilgisayarınızın ram miktarının tümünü yazabilirsiniz.Hiç bir zararı yoktur.Örneğin bilgisayarda kasma, resetlenme, kapanma, çökme gibi problemlerle kesinlikle karşılaşmayacaksınız.Mutlaka deneyin.Oyun içerisinde F3 tuşuna basarak sağ üst köşeden çalıştığı ram miktarına bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder